Nowy Tomyśl – zajęcia regularne z gimnastyki słowiańskiej dla Kobiet


Szczegóły wydarzenia

This event is running from 28 Maj 2019 until 26 Maj 2020. It is next occurring on 19 Listopad 2019 18:15

  • Miejsce: Klub Osiedlowy - Nowy Tomyśl
  • Kategorie:
  • Tagi: , , ,
  • Nadchodzące daty:

Zapraszamy kobiety na regularne zajęcia z gimnastyki słowiańskiej.

20 zł za 1 zajęcia
Karnet: spotkania 1 raz w tygodniu 70 zł za 4 zajęcia (do wykorzystania przez 5 tygodni)

Miejsce:
Klub Osiedlowy: os. Stefana Batorego 32, 64-300 Nowy Tomyśl,

Kontakt i zapisy:
Kornelia Kwajzer 512 252 364
wspolczesneslowianki@gmail.com

Gimnastyka słowiańska to holistyczny system pracy z ciałem stworzony przez kobiety dla kobiet. Składa się z 27 ćwiczeń, które stabilizują wszystkie organy wewnętrzne i systemy podtrzymujące życie. Na zajechać regularnych poznajemy zestaw dnia (7 ćwiczeń) obliczonego na podstawie fazy księżyca. Jest formą pracy z emocjami za pomocą ciała, które jako aparat ruchu stanowi cudowny wyraz naszej kobiecości. Jest narzędziem, dzięki któremu wyrażamy swoje emocje, myśli, przeżycia i stany duchowe. Harmonijna współpraca psychiki z ciałem jest niezbędna dla osiągnięcia stanu szeroko pojętej życiowej równowagi. Podczas praktyki gimnastyki słowiańskiej kobieta dzięki uważności skierowanej na wielu częściach swojego ciała jednocześnie: wzmacnia je, uczy się relaksować, a także łatwiej znosi zmiany zachodzące w jej ciele i psychice. Energetycznie ma poczucie sprawstwa oraz siły. Gimnastyka pomaga cieszyć się swoją kobiecością. Jest pomocna w czasie choroby, w krytyczne dni, w czasie ciąży, podczas porodu, po porodzie, w menopauzie, a tak naprawdę każdego dnia. Efektem ubocznym ćwiczeń jest fakt, iż kobiety stają się piękniejsze, spokojniejsze i bardziej promienna.

Zajęcia są skierowane do kobiet w każdym wieku również dla mam tych obecnych i tych przyszłych. Minimalny wiek to pierwsza miesiączka oraz za zgodą osoby dorosłej Zajęcia są dostosowane dla kobiet w ciąży.
Jeśli masz malutkie dziecko, zwłaszcza niemowlaka, którego nie możesz zostawiać pod opieką nikogo dorosłego zapraszam z nim.

Co ze sobą zabrać?
1) koc pod kolana (może być niewielki kocyk)
2) gładka chusta/mały kocyk pod łokcie (taka, której już nie nosisz)
3) getry lub opaski na kolana, jeśli masz je bardzo wrażliwe
4) wodę
5) luźny i wygodny strój, zalecane leginsy i t-shirt. To Tobie ma być wygodnie.
* jeśli chcesz ćwiczyć w spódnicy, polecam taką przed kolano, aby się nie plątała podczas ćwiczeń oraz bym widziała czy układasz prawidłowo ciało.
!Bardzo ważne!* Ćwiczymy bez stanika i bez butów (można ćwiczyć w skarpetkach, jeśli już musisz mieć stanik to niech to będzie bardzo cienki i bez usztywnień).

Ten wpis został opublikowany w . Zakładka permalink .

Dodaj komentarz