Regularne zajęcia z Gimnastyki Słowiańskiej dla Kobiet

 

dsc00550

– Tradycja Białoruska –

To zestaw 27 ćwiczeń fizycznych i oddechowych mających na celu poprawę kobiecego ciała, które od dawien dawna stosowały kobiety na terytorium Białorusi. Słowiańska gimnastyka skierowana jest do wszystkich Kobiet, które chcą być zdrowe i atrakcyjne, niezależnie od wieku oraz kondycji.

Regularna praktyka poprawi sylwetkę kierując ją w naturalnym kierunku, a postawa będzie bardziej wyprostowana na skutek kobiecej samoświadomości. Gimnastyka masuje mięśnie miednicy, wzmacnia brzuch, plecy, jak również wpływa pozytywnie na kształt piersi, układ hormonalny i rozrodczy, a w szczególności siły życiowe Kobiety -niezależnie od pory roku.

Opis zajęć:

Na zajęciach wykonamy 7 z 27 ćwiczeń Gimnastyki Słowiańskiej dla Kobiet – Tradycyjnej Białoruskiej, wyliczonych zgodnie z dniem Słonecznym oraz cyklem Księżyca na dany dzień w którym będziemy praktykować. Poznamy dzięki nim sekrety Kobiecego ciała oraz każda z nas przyjrzy się bliżej własnemu ciału poprzez świadomy i naturalny ruch zapisany w genach słowiańskich Kobiet. Praktyka przede wszystkim ma na celu utrzymanie w dobrym stanie kobiecego zdrowia fizycznego i emocjonalnego oraz zachowanie harmonii na co dzień.

Zachowała się ona do dziś ze względu na swój pozytywny wpływ na kobiece życie. A te które regularnie ją stosują promienieją zdrowiem, subtelną kobiecą siłą i powabem.

Jak powinny być przygotowanie uczestniczki?

Na zajęcia należy przynieść luźny i wygodny strój, najlepiej jeśli będą to leginsy i t-shirt, oraz coś do picia. Wszystkie ćwiczenia w tradycji słowiańskiej wykonuje się na boso oraz bez stanika. Dla Pań, które nie czują się z tym komfortowo dobrym rozwiązaniem jest stanik sportowy. Na zajęcia należy przynieść chustę i/lub koc. Dla osób o wrażliwych kolanach i łokciach rekomendowany jest dodatkowy gruby koc lub mata. Najlepiej wybrać starą chustę (a nie tą ulubioną), ponieważ będzie ona w stałym kontakcie z podłogą. Sugerujemy także nie najadać się bezpośrednio przed zajęciami ponieważ organizm kieruje wtedy swoją energię na trawienie a nie na ćwiczenia.